tisdag 24 februari 2009

Nothing left to say.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag vaknade och insåg att jag var ledig.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag faktiskt fortfarande.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt framför datorn och lyssnade på musik.
Det sista du sa högt: "När börjar du imorgon?"
Det senaste någon sa till dig: "Jag börjar klockan ett."
Vad har du druckit idag: Vatten, mjölk, nya fanta, cambridge, kaffe.
Vad var det senaste du åt: Bruna bönor och fläsk.
Vad var det senaste du köpte: Äppelmust.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä
Vad är det för väder hos dig nu: Nollgradigt ungefär.
Godaste glassmaken: Valfri B&J
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Absolut inte.
Drömmer du mardrömmar: Ja, det händer. Men betydligt mindre nu än tidigare. Tror det har att göra med hur jag mår.
Trivs du med ditt jobb: Ja, utan att ljuga så är det ett toppenjobb!
Favoritklädsel: leggings/tights, stor tröja/tunika och kofta.
Favoritlåt just nu: Nights in white satin med The Moody Blues.
Vad ser du om du tittar till höger: Garderob och på golvet en hund.
Vad gör dig glad just nu: Flytt.
Vad ska du göra härnäst: Betala räkningar.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Total deppig utan direkt anledning.
Favoritgodis: Hrm, jag vet inte!
Kläder just nu: Bruna tights och en skogsgrön stor stickad polo.
Sommarplaner: Öland!
Hur många kuddar sover du med: Vi har 4 vanliga och två långa rullar i sängen, jag använder 1.
Spelar du något instrument: Jag har varit duktig på fiol. Folkmusik. =)
Morgon eller nattmänniska: Har alltid varit nattmänniska, men jag tror det hänt något. Kanske håller jag på att bli vuxen? Jag somnar tidigare och vaknar tidigare...
Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära.
Är du kittlig: Japp.
Snarkar du: Jag önskar verkligen att jag är ljuvlig när jag sover, men sanningen är nog att jag ibland snarkar när jag är förkyld.
Stjärntecken: Tvilling.
Äckligaste insekten: Getingarna!
Stökigt eller välstädat: Helst välstädat, men vi brukar balasera däremellan tror jag.
Längtar du mest efter just nu: Matfors.
Ditt drömjobb: Mantalskötare.
Något du ska ha gjort innan du dör: Levt ett liv värt att minnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar