tisdag 24 februari 2009

Hanging on too long.

Jag sitter här och lyssnar på deppiga toner i lurarna och känner mig väldigt ledsen. Det känns som jag kommer att ha svårt att sova eftersom en händelse kommer mala i mina tankar... Och det här chockar mig lite, för när blev jag så här känslosam? Händelsen är något som hänt ett par. Inget dödsfall eller så, men bara något som måste vara otroligt jobbigt för dom och deras nära. Och det hade ju inte varit så konstigt att jag känner mig ledsen för deras skull om dom varit mina vänner, mina släktingar eller liknande. Men jag känner dom inte ens! Ett enstaka hej har vi väl växlat. Så här sitter jag och deppar pga problem som drabbat några jag bara vet förnamnen på. Jag känner för dom och deras nära, funderar på hur dom ska ta sig igenom det här...

När blev jag tjejen med alla dessa känslor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar