lördag 7 februari 2009

Creep

Har helt tappat orken att blogga och att läsa bloggar. Inbillar mig att det eventuellt skulle bli roligare om jag byter blogg.

Så här är den. *trumvirvel*

Min nya blogg.

Här ska det minsann skrivas och kommenteras. Känner ni er inte otroligt motiverad till detta, precis som mig? Förstod väl det!


Ikväll var det melodifestivalen. Och de flesta bloggar uppdateras precis i denna stund om precis det programmet. Därför tänkte jag inte lägga ut tid på att berätta för er vilken låt jag tyckte var bäst, eller vilka kläder som var hemska. Melodifestivalen har nog förresten aldrig riktigt varit min kopp te...

Jag ägnar ist min lördagkväll till att sitta vid datorn och lyssna på deppig musik i mina lurar. Jag gissar att det egentligen är fel val när jag skulle kunna sitta i soffan med min sambo och kolla på TV...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar