söndag 29 mars 2009

The girl(s) are back in town.

Har varit hemma sedan i onsdagskväll.
Underbart att komma hem och se allt Per har gjort här. Inga flyttkartonger kvar att packa upp. Har dessutom fått en garderob som är perfekt...
I torsdags var jag in på jobbet en sväng där jag hade lite saker att göra. (Sitta i massagestolen och äta smörgåstårta.) Sedan tog vi några timmar på Birsta city och spenderade lite pengar på kläder, smink och parfym. Fint va? Kvällen blev givetvis en massa mys...
På fredag fick vi besök av mamms och papps, sen på kvällen åkte vi in till stan till Pelle. Så jag kunde gå på oscar och ha kul med Pelle och Kia. Väl där träffade jag även på Ayman. Fortfarande den mest godhjärtade person jag känner. =)
På lördag kom moster Inglis, Kusin Ann-Katrin och Ria hit på besök. På kvällen åt vi god mat, tände ljus och kollade på Robinson. Jag fuskade på earth hour med TV. Annars var allt nedsläkt här! Men direkt efter Robinson stängde vi TVn också.
Idag tänker min bror komma hit med sin flickvän Stina som jag inte träffat tidigare. Det är fruktansvärt spännande! =) Ska bara komma på någon mat att laga...

Och i morgon åker jag tillbaka till Norge igen. Jag älskar att vara där! Underbara personer, roligt jobb, hotellvistelse. Jag har hur kul som helst.

3 kommentarer: